Garantia reparatiilor pe scurt

Toate reparatiile electronice in care s-au inlocuit piese au garantie 3 luni exceptie facand laptop-urile care au fost in alte service-uri si interventiile la cipurile grafice foarte vechi (sub 2010 an fabricatie). Elementelor de carcasa nu prezinta garantie, va rugam sa faceti toate verificarile necesare la ridicarea laptopului, orice problema semnalata dupa ridicarea laptop-ului nu se va lua in considerare. Display-uri, tastaturi, HDD, SSD, Memorii RAM, Unitati Optice, Baterii beneficiaza de 12 luni Garantie.
Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garante emis de producator/importator se solutioneaza la sediul Service OnLaptop SRL prezentat in pagina de contact (www.onlaptop.ro ) de catre Service OnLaptop SRL prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect.
Tot ceea ce este precizat in cuprinsul certificatului de garantie se considera acceptat de parti prin semnarea prezentului document.Va rugam sa solicitati personalului nostru toate informatiile si lamuririle care v-ar putea fi utile in derularea unei colaborari profitabile pentru ambele parti. S-au facut probe de functionare de fata cu clientul, s-a aratat modul de utilizare a produsului, clientul este de acord cu calitatea si pretul produsului.
Termenul de garantie este din momentul livrarii/ridicarii produselor.In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita eventualele costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.

Garantie General

1. Termenul de garantie : pentru reparatii este de 3 luni, pentru produse noi 12 luni si elementele de carcasa nu beneficiaza de garantie. Durata medie de utilizare in regim normal de lucru pentru un produs este de 5 ani. Bateria produsului este considerata consumabila.

2. Intretinere : pentru ca produsul sa intre in termenii de garantie, sunteti invitat ca minim o data la 12 luni sa efectuati service- ul de intretinere. In cadrul intretinerii, produsul este curatat de toate impuritatile. Intretinerea periodica a produsului achizitionat, calculator sau laptop, mareste media de viata a produsului.

3. Conditii de garantie & post-garantie se asigura pe baza certificatului de garantie in original, in conformitate cu prevederile O.G. 21/92 si legea 449/2003 aflate in vigoare si cu procedurile si conditiile specificate pe acest certificat. Preluarea produsului se face in ambalajul, cu documentatia tehnica si toate accesoriile cu care produsul a fost achizitionat. Indiferent de componenta defecta a produsului, cumparatorul preda in garantie ansamblul specificat in certificatul de garantie. Lipsa unui document, ambalaj sau accesoriu atrage imposibilitatea noastra de a prelua produsul in garantie. Garantia se refera la schimbarea sau repararea gratuita a defectelor hardware. In cazul in care situatia intalnita este una software, va putem oferi suport tehnic.
Oferim asistenta contra cost pentru orice situatie software, indiferent de unde a fost achizitionat produsul. Garantia se ofera la sediul Service OnLaptop SRL prezentat in pagina de contact (www.onlaptop.ro/localizare/) de catre Service OnLaptop SRL prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Taxele de transport al produselor se achita de catre client.

4. Nu se acorda garantie pentru produsele care prezinta defecte fizice precum : lovituri, crapaturi, contact cu lichide, ciobituri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichetele sau sigiliile de siguranta deteriorate, indepartate au modificate, produsele utilizate in conditii neadegvate ( tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipularea incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sub actiunea substantelor chimice etc.), satari si instalari
incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. Precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale.Instalarea sau punerea in functioune a produselor de catre alte persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.

5. Garantia pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza in centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document.Pentru acordarea garantiei este necesat sa pastrati certificatul de garantie al producatorului in original.

6. Reciclare & Casarea produselor : Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice(DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimene DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv DEEE. In centru de service OnLaptop avem centru de colectare DEEE unde puteti lasa echipamentele pentru reciclare.

7. Observatii : Firma noastra nu isi asuma nicio raspundere privind pierderile de informatie soft ce ar putea surveni ca urmare a unor defectiuni, ci doar obligatia de a remedia defectiunile. In caz de defectiune a aparatului, firma Service OnLaptop S.R.L. nu va putea fi vreodata facuta raspunzatoare pentru pierderea de timp sau daune morale, nici pentru orice prejudicii ca si consecintata acestor pierderi, singura noastra obligatie fiind aceea de a repara sau inlocui echipamentul aflat in garantie. Prin urmare, insistam asupra necesitatii salvarii prealabile a tuturor datelor pasibile a fi pierdute, orice reclamatii ulterioare considerandu-se a fi nefondate. Departamentul tehnic va solutiona orice problema de service in garantie in termen rezonabil. Acest termen se poate prelungi pana la 30 de zile daca intervin cauze ce nu tin de activitatea firmei. In situatia in care se depaseste termenul de 30 zile pentru solutionarea produselor in garantie, cumparatorului i se va inlocui produsul (la valoarea actualizata) cu un alt produs din acceasi categorie.

8. Receptia produselor : Receptia produselor se face de catre Cumparator prin personal propriu, acesta avand obligatia de a reclama deficientele calitative sau cantitative in 48 de ore de la receptie, reclamatiile ulterioare fiind considerate nefondate.? In cazul expedierii produselor prin terti (coletarie rapida si orice alte mijloace de transport), Cumparatorul va trimite un delegat care va asista la numararea si ambalarea produselor, fapt acceptat prin semnarea de catre acesta a facturii. Dupa acceptarea marfii de catre delegatul Cumparatorului, acesta nu va putea adresa Vanzator nicio sesizare referitoare la calitatea si cantitatea produselor dupa ce acestea ajung la destinatie prin intermediul tertilor. In cazul in care Cumparatorul nu trimite un delegat, curierul rapid (transportatorul) este indicat ca si delegat. Orice neregula semnalata cu prilejul expedierii va fi indreptata catre agentul de transport.

9. Instructiuni de utilizare : Produsele livrate au in componenta subansamble electronice si mecanice care necesita respectarea cu strictete a conditiilor tehnice generale de instalare si utilizare: tensiunea de alimentare: 220V+10-15%, obligatoriu prize cu impamantare, tensiunea masurata intre carcasa echipamentului si nulul prizei de alimentare (cu aparatul pornit) sa nu depaseasca 1V, frecventa retelei: 50Hz+/-2%, temperatura: 10-35 grC, umiditate: 65% fara condensare, presiunea atmosferica: 84-107kPa, sediu lipsit de praf, agenti corozivi si vibratii, conectarea intre ele a echipamentelor este permisa doar cand acestea sunt deconectate de la reteaua de alimentare.

10. Informatii pentru siguranta dumneavostra:

  • Urmati toate atentionarile si instructiunile care apar pe ecranul monitorului.
  • Nu folositi cabluri care nu sunt recomandate de producatorul calculatorului/monitorului.? ;
  • Nu expuneti calculatorul /monitorul/laptop-ul la umiditate, lumina soarelui etc. ;
  • Nu plasati calculatorul/monitorul in apropierea radiatoarelor sau a altor echipamente generatoare de caldura. ;
  • Nu plasati calculatorul/monitorul/ laptop-ul pe suprafete instabile.Calculatorul/monitorul/ laptop-ul poate cadea si provoca accidentarea grava a persoanelor din apropiere. ;
  • Nu blocati si nu acoperiti acoperiti suprafata de ventilatie cu niciun fel de material. Aceasta suprafata deschisa a carcasei ofera necesarul de circulatie a aerului pentru disiareacaldurii. Unitatea trebuie sa beneficieze, in permanenta, de o ventilatie adecvata. ;
  • Nu introduceti obiecte in carcasa calculatorului/monitorului/laptop-ul, deoarece puteti atinge fire cu un voltaj periculos si va puteti electrocuta. Nu supraincarcati priza la care este conectat calculatorul/monitorul, deoarece pot rezulta incendii sau socuri electrice. ;
  • Nu incercati sa reparati dumneavoastra calculatorul/monitorul/laptop-ul, deoarece deschiderea carcasei va poate expune la voltaje periculoase. Daca nu folositi echipamentul pentru un timp mai indelungat, decuplati-l de la sursa de curent. ;
  • Decuplati calculatorul/monitorul/ laptop-ul de la sursa de curent atunci cand cablul de alimentare este ars sau prezinta avarii,daca a fost varsat lichid sau echipamentul a cazut jos sau carcasa prezinta avarii.