Service laptop: descrierea simptomelor defectiunii
5 (100%) 2 votes

Este important sa fiti cat mai “la subiect” atunci cand descrieti defectiunea. Poate ca dumneavoastra stiti foarte bine cum se manifesta problema, dar tehnicianul din service laptop nu stie. Trebuie sa-i spuneti intrega poveste cat mai in detaliu. De exemplu, daca spuneti “Laptopul nu a mai pornit dintr-o data” nu este atat de specific.

Daca vorbiti la telefon cu o firma de service laptop – (www.onlaptop.ro) si incercati sa faceti o programare, daca vi se cer detalii este indicat sa comunicati marca si modelul laptopului (eventual si sistemul de operare instalat).

In cazul in care laptopul nu porneste, iata cum puteti descrie defectiunea:

“Am apasat butonul de pornire de pe laptop. Este un Lenovo T520. A aparut un mesaj pe ecran, dar pe care nu l-am putut citi pentru ca a disparut rapid. S-a afisat pentru aproape o secunda. Apoi laptopul s-a inchis si toate led-urile s-au stins. Am incercat sa-l pornesc din nou, dar problema s-a manifestat din nou. Mentionez ca pe laptop este instalati Windows 7 in prezent.”

Fiti clar

Comunicarea este cheia principalapentru a descrie cat mai bine problema pe care o aveti cu laptopul dumneavoastra. Motivul pentru care sunati la firma de service laptop, mergeti direct acolo sau completa un formular de lasare produs in service este de a comunica expertilor in reparatii care este de fapt problema, pentru ca ei sa va poata ajuta cat mai rapid si cat mai bine.

Daca trimiteti mesajul on-line, printr-un email, atunci va recomandam sa reciciti ceea ce ati scris pentru a descrie defectiunea laptopului. Evitati sa scrieti tot mesajul cu MAJUSCULE. Cand vorbiti la telefon fiti clar si vorbiti rar. Cautati sa sunati pentru programare la firma de service laptop atunci cand nu sunteti intr-o zona aglomerata. Este important sa auziti si sa fiti bine auzit.

Fiti calm

Sigur ca nimanui nu-i place sa aiba probleme cu laptopul. Nimanui nu-i surade sa fie nevoit sa mearga in service laptop. Dar propuneti-va sa va pastrati calmul. Daca va pierdeti rabdarea sau daca va agitati va veti simti mai rau. O data ajuns pe mana profesionistilor de la service laptop si stiind ca ati oferit toate detaliile despre manifestarea defectiunii, puteti fi incredintat ca problema va fi rezolvata intr-un fel sau altul. Daca este o defectiune reparabila si daca ati apelat la un service laptop bun, atunci exista toate sansele ca peste cateva ore/ zile sa va puteti ridica laptopul in stare perfecta de functionare. Eventual puteti sublinia receptionerului de la firma de service laptop ca va doriti ca reparatia sa se faca in regim de urgenta. Intrebati daca este posibil acest lucru, daca trebuie sa platiti suplimentar pentru urgenta si cand veti putea ridica laptopul.

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.

Loading...
Sună acum
Adresa