Laptopul este in garantie, dar magazinul refuza sa-l repare gratuit

Laptopul este in garantie, dar magazinul refuza sa-l repare gratuit

Atunci cand constatati ca laptopul dumneavoastra este defect, primul lucru pe care ar trebui sa-l faceti este sa va uitati daca mai este in garantie. Daca ati cumparat un laptop nou cel mai probabil garantia a fost de 2 ani.

Daca ati avut un laptop second hand probabil ca garantia a fost de 1 an. Sigur, in ambele situatii exista exceptii, dar in orice caz ar trebui sa cautati rapid certificatul de garantie si sa vedeti perioada inscrisa acolo.

Daca laptopul este in garantie puteti sa va considerati norocos. Duceti laptopul la garantie, in magazinul de unde l-ati cumparat sau in functie de politica magazinului, intr-unul din service-urile acceptate. Reparatia se va face gratuit.

Daca insa laptopul nu mai este acoperit de perioada de garantie, va trebui sa faceti reparatia pe cost propriu. Reparatiile de laptopuri pot fi costisitoare, dar nu si la noi. La onlaptop am gandit o oferta de preturi extrem de avantajoase pentru orice defect. In plus va oferim diagnostic gratuit la reparatie, garantie pentru reparatie, reparatii durabile, componente noi cu garantie, montaj de calitate.

Laptopul este in garantie, dar magazinul refuza sa-l repare gratuitLaptopul este in garantie, dar magazinul refuza sa-l repare gratuit

Laptopul este in garantie, dar magazinul refuza sa-l repare gratuit

Da, este posibil. Aceasta situatie apare de obicei atunci cand defectiunea a survenit ca urmare a unui soc. Daca scapati laptopul pe jos si displayul se sparge este evident ca acesta nu va fi schimbat chiar daca termenul de garantie nu a expirat. Cand se intampla acest lucru aveti la indemana o alta solutie: veniti in service si vom schimba pentru dumneavoastra displayul laptopului, la un pret acceptabil.

Ar mai fi de mentionat ca mai sunt si alte situatii cand nu veti putea repara laptopul gratuit in perioada de garantie, pentru ca defectiunea nu este acoperita conform conditiilor contractuale. De aceea as spune ca este extrem de important sa cititi termenii de garantie imediat ce cumparati laptopul. Tastele sarite, un numar de cativa pixeli aparuti pe ecran, componente sparte sau ciobite, intentia de rescriere BIOS sunt doar cateva cazuri ce nu intra in garantie. In plus, exista situatii cand puteti pierde garantia daca desfaceti laptopul.

Perioada de garantie a laptopurilor difera?

Da. In general garantia pentru laptopurile noi este de 2 ani, insa producatorii au politici si promotii diverse astfel ca puteti gasi pe piata modele cu 3 sau 5 ani garantie sau cu posibilitate de extindere a garantie pentru o anumita suma.

Daca aveti un laptop defect care nu mai este in garantie sau este in garantie, dar defectiunea intra in lista cazurilor neacoperite de garantie, va asteptam in service-ul nostru. Promitem solutii avantajoase si durabile, la preturi corecte!