Reclamatii

Reclamatii

Primim reclamații, dar ne mulțumim și cu laude binemeritate

In orice caz, trebuie sa citesti aceste informatii inainte de o reclamatie, ne ajuta pe fiecare sa ne intelegem reciproc in materie de responsabilitate. Am trecut printr-o serie de situatii care s-au repetat de-a lungul experientei de peste 10 ani de service, astfel trebuie sa mentionam urmatoarele tipuri de situatii intalnite unde defectiunea este datorata Service OnLaptop.

Indiferent de situatie, te ajutam sa o rezolvam, ne plac dispozitivele functionale.

  • Laptop nu se mai conecteaza la wi-fi

    Asigura-te ca router-ul din casa functioneaza in mod corespunzator si distanta dintre router si laptop nu este una foarte mare. Peretii grosi influenteaza in mod direct calitatea semnalului primit de router. Asigura-te ca butonul de On/Off este in pozitia ON, sau dupa caz a fost pornit Wi-Fi-ul combinand tasta "Fn" cu tasta speciala de "Wi-Fi" de pe tastatura.

  • Laptop nu mai porneste, dar incarcatorul este conectat.

    Este posibil ca incarcatorul dumneavoastra sa fie in scurt-circuit iar asta sa afecteze in mod direct placa de baza, mufa de alimentare a laptop-ului, bateria, etc. Iar rezultatul sa fie unul negativ, laptop-ul sa nu mai functioneze corespunzator. Pe timp de iarna nu se conecteaza alimentatorul imediat ce laptopul ajunge in interiorul locuintei deoarece poate interveni socul termic. Un laptop trebuie lasat minim o ora pentru acomodare dupa expunerea acestuia la frig.

  • Am ajuns cu laptop-ul acasa si nu mai porneste (in service a fost testat si a pornit).

    In urma conectarii unei componente din laptop-ul lasat in service care nu a ajuns in posesia noastra (unitate de stocare, memorie RAM, baterie etc), acesta sa nu mai functioneze. In urma testelor efectuate cu piesele noastre de test, laptop-ul trebuie sa fie predat complet functional, insa la conectarea componentei care nu a ajuns in posesia noastra, aceasta sa influenteze in mod direct functionarea corespunzatoare a laptop-ului.

  • Display-ul laptop-ului a fost inlocuit si nu functioneaza corespunzator (se intrerupe imaginea, apar dungi etc.).

    Fiind vorba de o componenta foarte fragila, aceasta se poate deteriora cu usurinta in timpul transportului sau rareori poate fi vorba de un defect de fabricatie. Orice display montat in unitatea noastra beneficiaza de garantie 24 luni.

  • S-a conectat la priza imediat ce a ajuns in interior laptop-ul.

    Poate interveni socul termic in acest caz. Orice produs electronic care trece de la rece la cald si viceversa intr-un timp foarte scurt poate suferii un soc termic. Rezlutatele pot fi negative, de la aparitia unui scurt in placa de baza si pana la defectarea display-ului. Socul terminc este produs de schimbarea brusca a temperaturii provocand aparitia condensului care in combinatie cu energia electrica transmisa in dispozitivul electronic produce scurt circuite ale intregului ansamblu.

  • A fost pornit laptop-ul, a functionat in parametri normali si dintr-o data s-a stins.

    Asigura-te ca instalatia eletrica din locuinta functioneaza in parametrii optimi si nu exista fluctuatii de tensiune. Atat incarcatorul cat si sursa de alimentare sunt piese foarte fragile si pot ceda usor.O neglijare a laptop-ului, cum ar fi folosirea acestuia in pat (nu se mai ventileaza corespunzator placa de baza, are praf pe radiator etc.) amplifica problema produsa de o fluctuatie de tensiune deoarece ansamblul electric nu este racit corespunzator. Recomandam ca la orice interventie asupra placii de baza, pe langa reparatia acesteia sa se efectueze si o mentenanta pentru o functionare optima a echipamentului dumneavoastra. S-au reparat elemente de carcasa iar in urma utilizarii intensive reparatiile au cedat.

  • S-au reparat elemente de carcasa iar in urma utilizarii intensive reparatiile au cedat.

    Reparatia elementelor de carcasa nu vor aduce un laptop in starea sa initiala. Intotdeauna vor exista fisuri in plasticul afectat care nu pot fi observate cu ochiul liber iar acestea cu timpul vor ceda. Recomandam intotdeauna inlocuirea pieselor afectate cu unele noi.

Dacă vreuna dintre problemele pe care le întâmpini nu se regăsesc în cele expuse mai sus, te rugam sa ne acorzi un termen de cel mult 15 zile, timp în care vom depune toate eforturile pentru a remedia situația pe care ne-o semnalezi folosind formularul de contact.

Formular reclamatii OnLaptop