Primim reclamații, dar ne mulțumim și cu laude binemeritate

In orice caz, trebuie sa citesti aceste informatii inainte de o reclamatie, ne ajuta pe fiecare sa ne intelegem reciproc in materie de responsabilitate. Am trecut printr-o serie de situatii care s-au repetat de-a lungul experientei de peste 10 ani de service, astfel trebuie sa mentionam urmatoarele tipuri de situatii intalnite unde defectiunea este datorata Service OnLaptop.

Indiferent de situatie, te ajutam sa o rezolvam, ne plac dispozitivele functionale.

  • Laptop nu se mai conecteaza la wi-fi.
  • Laptop nu mai porneste, dar incarcatorul este conectat.
  • Am ajuns cu laptop-ul acasa si nu mai porneste (in service a fost testat si a pornit).
  • Display laptop a fost inlocuit si nu functioneaza corespunzator (se intrerupe imaginea, apar dungi etc.).
  • S-a conectat la priza imediat ce a ajuns in interior laptop-ul.
  • A fost pornit laptop-ul, a functionat in parametri normali si dintr-o data s-a stins.
  • S-au reparat elemente de carcasa iar in urma utilizarii intensive reparatiile au cedat.
Dacă vreuna dintre problemele pe care le întâmpini nu se regăsesc în cele expuse mai sus, te rugam sa ne acorzi un termen de cel mult 15 zile, timp în care vom depune toate eforturile pentru a remedia situația pe care ne-o semnalezi folosind formularul de contact.

Formular reclamatii OnLaptop