Primim reclamații, dar ne mulțumim și cu laude binemeritate

In orice caz, trebuie sa citesti aceste informatii inainte de o reclamatie, ne ajuta pe fiecare sa ne intelegem reciproc in materie de responsabilitate. Am trecut printr-o serie de situatii care s-au repetat de-a lungul experientei de peste 10 ani de service, astfel trebuie sa mentionam urmatoarele tipuri de situatii intalnite unde defectiunea este datorata Service OnLaptop.

Indiferent de situatie, te ajutam sa o rezolvam, ne plac dispozitivele functionale.

  • Laptop nu se mai conecteaza la wi-fi.
  • Laptop nu mai porneste, dar incarcatorul este conectat.
  • Am ajuns cu laptop-ul acasa si nu mai porneste (in service a fost testat si a pornit).
  • Display laptop a fost inlocuit si nu functioneaza corespunzator (se intrerupe imaginea, apar dungi etc.).
  • S-a conectat la priza imediat ce a ajuns in interior laptop-ul.
  • A fost pornit laptop-ul, a functionat in parametri normali si dintr-o data s-a stins.
  • S-au reparat elemente de carcasa iar in urma utilizarii intensive reparatiile au cedat.

Formular reclamatii OnLaptop