Service OnLapop

Politica de returnare Produse si Servicii OnLaptop Service Center & Shop

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris Service OnLaptop SRL ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si trebuie efectuata direct la curier. Ca serviciu de transport consumatorul poate alege orice firma de curierat, mai putin Posta Romana. Daca clientul doreste, poate utiliza serviciul nostru de livrare, situatie in care se va opri suma de 20 Lei din valoarea produsului returnat, conform contractului nostru cu firma de curierat.


ATENTIE!

  • La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in scris ca renunta la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre consumator. Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de retur, disponibil in sectiunea de "Retururi/Garantii" din contul utilizat la cumpararea produsului.
  • Pentru a beneficia de Garantie si posibilitate de Retur in cazul produselor din COMPONENTE LAPTOP mentionam ca acestea trebuie sa fie testate/montate/demontate intr-un service GSM/SERVICE LAPTOP care va elibera un bon de service sau certificat de constatare (cu stampila) ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de Garantie si nici posibilitate de Retur deoarece testarea/montarea/demontarea lor necesita cunostinte de service.

Info

  • Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor juridice se realizeaza prin credit magazin, virament bancar, numerar (de la sediu OnLaptop Service Center Bucuresti).
  • Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor fizice se realizeaza prin credit magazin sau virament bancar.
  • Rambursarea banilor pentru serviciile prestate (montaj, demontaj, diagnosticare, testare) nu este posibila. Serviciile de montaj montaj/demontaj/diagnosticare/testare pot fi achizitionate de la noi sau de la orice service avizat pentru aceste operatiuni.
  • Suma transportului de la Vanzator la Cumparator se ramburseaza doar daca se storneaza intreaga factura.

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.

Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport.

Pentru a beneficia de Garantie si posibilitate de Retur in cazul produselor din COMPONENTE LAPTOP mentionam ca acestea trebuie sa fie testate/montate/demontate intr-un service GSM/SERVICE LAPTOP care va elibera un bon de service sau certificat de constatare (cu stampila) ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de Garantie si nici posibilitate de Retur deoarece testarea/montarea/demontarea lor necesita cunostinte de service.

In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie:
- sa incheie proces verbal cu agentul curier
- sa contacteze departamentul de garantii la numarul 0763 733 006 sau pe e-mail garantie@onlaptop.ro .

In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier, nu se va oferi garantie produselor.
In cazul refuzarii unui colet deteriorat, clientul trebuie sa contacteze departamentul de garantii la numarul 0763 733 006 sau pe e-mail garantie@onlaptop.ro .


Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • Licente software;
  • Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • Consumabile (acumulatori, baterii, elemente de carcasa care pot fi montate o singura data, mufe de alimentare etc);
  • Produsele condensatori, rezistente, tranzistori, cipuri BGA, SMD, procesoare, surse de tensiune ( BQ, SMC, TPS, ITE, RT, ENE, TI (Texas Instruments), ISL, Mosfet, Drivere, Realtek, APW, PArade, NuvoTon, Winbond, Macronix, etc.)
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (casti tip “in ear”, );
  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Reparatii Laptop Bucuresti prestat catre consumator);
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
  • Serviciile prestate (montaj, demontaj, diagnosticare, testare) - Serviciile de montaj montaj/demontaj/diagnosticare/testare pot fi achizitionate de la noi sau de la orice service avizat pentru acete operatiuni.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.


Exemple de produse si categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare in vederea aducerii la conformitate/stare initiala:

  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice
  • Electrocasnice folosite sau cu urme de uzura
  • Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate
  • In cazul LCD-urilor (Display-uri Telefoane) produsele sunt considerate defecte si se inlocuiesc doar daca au mai mult de 3 pixeli morti.

Formular retur