Conditii legate de garantie

Produsele identificate in acest certificat pe baza denumirii comerciale, beneficiaza de garantie in conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului, modificata prin Legea nr. 161/2010 si Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, modificata si completata prin Ordonanta nr. 9/2016 .

ATENTIE! Pentru a beneficia de Garantie si posibilitate de Retur in cazul produselor din COMPONENTE LAPTOP mentionam ca acestea trebuie sa fie testate/montate/demontate intr-un service GSM/SERVICE LAPTOP care va elibera un bon de service sau certificat de constatare (cu stampila) ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de Garantie si nici posibilitate de Retur deoarece testarea/montarea/demontarea lor necesita cunostinte de service.

La solicitatrea acordarii garantiei pentru un produs comercializat de societatea noastra, este necesar sa il prezentati in ambalajul original si cu toate accesoriile cu care a fost livrat, insotit de certificatul de garantie, o copie dupa facture sau bounul fiscal si de o mentionare scrisa a defectului constatat.

Va rugam sa solicitati personalului nostru toate informatiile si lamuririle care v-ar putea fi utile in derularea unei colaborari profitabile pentru ambele parti.
Termenul de garantie este din momentul livrarii/ridicarii produselor. In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita eventualele costuri de diagnosticare stabilite de service. OnLaptop are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei. Modificarile de configurare si utilizare incorecta sau nelicentiata a produselor software exonereaza vanzatorul de orice raspundere.

 

Pentru a beneficia in cel mai scurt timp de garantie va rugam sa acordati atentie urmatoarelor:

  • Durata medie de utilizare a produselor este de 3 ani.
  • Mentionam ca se ofera Garantie numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intacte, astfel ca va rugam sa probati produsele inainte de a inlatura sigiliile si foliile protectoare si inainte de a le monta.
  • Asigurarea garantiei se face gratuit la sediul OnLaptop Service Center, in zilele lucratoare. Aducerea la starea de conformitate se va face in primul rand prin repararea produsului, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul, dupa caz, a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare preluare.
  • Timpul de nefuncţionare din cauza lipsei de conformitate apărute în cadrul termenului de garanţie prelungeşte termenul de garanţie legală de conformitate şi cel al garanţiei comerciale şi curge, după caz, din momentul la care a fost adusă la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau din momentul prezentării produsului la vânzător/unitatea service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală şi, respectiv, al notificării în scris în vederea ridicării produsului.
  • Atunci cand produsele de folosinta indelungata, defectate in termenul de garantie legala de conformitate nu pot fi reparate sau cand durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.
  • In cazul LCD-urilor (Display-uri Telefoane, Laptop sau TV) produsele sunt considerate defecte si se inlocuiesc doar daca au mai mult de 3 pixeli defecti
  • Produsele de folosinţă îndelungată care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garanţie vor beneficia de un nou termen de garanţie care curge de la data preschimbării produsului.
  • Furnizorul nu va fi raspunzator, in cazul defectarii produsului, pentru pierderea informatiilor sau datelor, precum si pentru orice prejudicii suferite de beneficiar in urma acestor pierderi, obligatia furnizorului fiind numai de a repara sau inlocui produsul defect. Furnizorul nu este raspunzator de deblocarea echipamentelor care au fost protejate prin parole de catre beneficiar.
  • Acumulatorii (baterii reincarcabile) beneficiaza de 6 luni garantie de la data achizitiei, cu exceptia situatiilor in care se precizeaza altfel.
  • Pentru a putea beneficia de garantie, este obligatorie prezentarea facturii si a certificatului de garantie. Produsul va fi insotit de toate accesoriile cu care s-a achizitionat si livrat.
  • Sa pastreze integritatea sigiliilor vanzatorului/producatorului, respectiv ale executantului operatiilor de service
  • Alimentarea se va face numai de la o retea electrica cu impamantare si in limitele de toleranta prevazute de producator. Vor fi folosite numai elemente de cablaj originale ale echipamentelor. Vor fi respectate instructiunile de utilizare ale echipamentelor, conform indicatiilor tehnice date de vanzator, respectiv de executantul operatiilor de service. Va pastra documentatia primita odata cu echipamentul, pe toata durata perioadei de garantie.
  • Recomandam ca produsul sa fie insotit de ambalajul original pentru a se asigura integritatea produsului pe durata transportului.
  • Modificarile de configurare si utilizare incorecta sau nelicentiata a produselor software exonereaza vanzatorul de orice raspundere.
  • Va receptiona produsul intr-un termen maxim de 30 de zile de la notificarea de reparare primita de la furnizorul de service.
  • Defectiunile software nu fac obiectul acestui certificat de garantie.
  • Deteriorari termice, mecanice si plastice ale produsului din cauza accidentelor, vibratiilor, intemperiilor, neglijentei in utilizare sau a altor factori independent de Producator.
  • Utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex. Tensiune de alimentare necorespunzatoare, impamantare inexistenta sau gresita, conectare la PC fara impamantare, actiuni ale substantelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate etc.).
  • Utilizarea produsului in aplicatii ce necesita performante si calitati, altele decat cele oferite de clasa si scopul pentru care acest produs este destinat sau in afara specificatiilor sale tehnice.
  • Nerespectarea instructiunilor de utilizare sau instalare prevazute in manualul produsului.
  • Utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decat cele produse, aprobate sau recomandate de catre Producator.
  • Schimbarea starii originale a produsului prin interventii neautorizate.
  • Reparatiile efectuate pentru remedierea defectelor aparute ca urmare a motivelor de excludere de mai sus, vor fi supuse unor costuri suplimentare pentru piese de schimb, manopera si transport, agreate in prealabil cu Consumatorul.
  • Garantia furnizata nu afecteaza drepturile Beneficiarului consumator conform cu legislatia aplicabila in vigoare privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
  • Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei.

GARANTIA PRODUSULUI NU ACOPERA URMATOARELE SITUATII

  • Deteriorari termice, mecanice si plastice ale produsului datorate accidentelor, vibratiilor, intemperiilor, neglijentei in utilizare sau a altor factori independent de Producator.
    Utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex. Tensiune de alimentare necorespunzatoare, impamantare inexistenta sau gresita, conectare la PC fara impamantare, actiuni ale substantelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate etc.).
  • Utilizarea produsului in aplicatii ce necesita performante si calitati, altele decat cele oferite de clasa si scopul pentru care acest produs este destinat sau in afara specificatiilor sale tehnice.
  • Nerespectarea instructiunilor de utilizare sau instalare prevazute in manualul produsului.
  • Utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decat cele produse, aprobate sau recomandate de catre Producator.
  • Schimbarea starii originale a produsului prin interventii neautorizate.
  • Lipsa etichetelor sau sigiliile produsului lipsesc sau sunt deteriorate ;
  • Deteriorari ale mecanismului produselor in urma unei manipulari necorespunzatoare (produse lovite sau sparte,crapate, chip-uri arse, circuite exfoliate sau oxidate; memorii cu pini lipsa;
  • Monitoar sau display LCD/TFT cu un numar maxim de 3pixeli albi, 3 pixeli negri sau un total de 7 subpixeli nefunctionali sunt considerate in parametrii normali de functionare, obiectul garantiei facand doar produsele ce depasesc aceste valori;
  • Defectiunile software nu fac obiectul acestui certificat de garantie.
  • Produsele consumabile, programele si licentele software care nu pot fi reutilizate si astfel nu beneficiaza de garantie
  • Elementele de carcasa sparte, lovite (va rugam sa faceti toate verificarile necesare la ridicarea laptopului, orice problema semnalata dupa ridicarea laptop-ului nu se va lua in considerare.)
  • Reparatiile efectuate pentru remedierea defectelor aparute ca urmare a motivelor de excludere de mai sus, vor fi supuse unor costuri suplimentare pentru piese de schimb, manopera si transport, agreate in prealabil cu Consumatorul.

Costul transportului pentru retururi (20 lei), de la dvs. catre S.C. Service OnLaptop S.R.L., va fi suportat dupa cum urmeaza:

 

  1. De catre firma noastra in cazul in care produsele sunt defecte
  2. In cazul in care se constata ca produsele sunt functionale sau deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra achitand ramburs suma de 40 Lei care reprezinta contravaloare celor 2 transporturi (tur-retur).