Cum sa descrii defectul laptopului tau intr-un service profesional

Cum sa descrii defectul laptopului tau intr-un service profesional

Este important sa fiti cat mai "la subiect" atunci cand descrieti defectiunea. Poate ca dumneavoastra stiti foarte bine cum se manifesta problema, dar tehnicianul din service laptop nu stie. Trebuie sa-i spuneti intrega poveste cat mai in detaliu. De exemplu, daca spuneti "Laptopul nu a mai pornit dintr-o data" nu este atat de specific.

Daca vorbiti la telefon cu o firma de service laptop - (www.onlaptop.ro) si incercati sa faceti o programare, daca vi se cer detalii este indicat sa comunicati marca si modelul laptopului (eventual si sistemul de operare instalat).

In cazul in care laptopul nu porneste, iata cum puteti descrie defectiunea:

"Am apasat butonul de pornire de pe laptop. Este un Lenovo T520. A aparut un mesaj pe ecran, dar pe care nu l-am putut citi pentru ca a disparut rapid. S-a afisat pentru aproape o secunda. Apoi laptopul s-a inchis si toate led-urile s-au stins. Am incercat sa-l pornesc din nou, dar problema s-a manifestat din nou. Mentionez ca pe laptop este instalati Windows 7 in prezent."

Descrie defectul laptopului tauDescrie defectul laptopului tau

Fiti clar

Comunicarea este cheia principalapentru a descrie cat mai bine problema pe care o aveti cu laptopul dumneavoastra. Motivul pentru care sunati la firma de service laptop, mergeti direct acolo sau completa un formular de lasare produs in service este de a comunica expertilor in reparatii care este de fapt problema, pentru ca ei sa va poata ajuta cat mai rapid si cat mai bine.

Daca trimiteti mesajul on-line, printr-un email, atunci va recomandam sa reciciti ceea ce ati scris pentru a descrie defectiunea laptopului. Evitati sa scrieti tot mesajul cu MAJUSCULE. Cand vorbiti la telefon fiti clar si vorbiti rar. Cautati sa sunati pentru programare la firma de service laptop atunci cand nu sunteti intr-o zona aglomerata. Este important sa auziti si sa fiti bine auzit.

Fiti calm

Sigur ca nimanui nu-i place sa aiba probleme cu laptopul. Nimanui nu-i surade sa fie nevoit sa mearga in service laptop. Dar propuneti-va sa va pastrati calmul. Daca va pierdeti rabdarea sau daca va agitati va veti simti mai rau. O data ajuns pe mana profesionistilor de la service laptop si stiind ca ati oferit toate detaliile despre manifestarea defectiunii, puteti fi incredintat ca problema va fi rezolvata intr-un fel sau altul. Daca este o defectiune reparabila si daca ati apelat la un service laptop bun, atunci exista toate sansele ca peste cateva ore/ zile sa va puteti ridica laptopul in stare perfecta de functionare. Eventual puteti sublinia receptionerului de la firma de service laptop ca va doriti ca reparatia sa se faca in regim de urgenta. Intrebati daca este posibil acest lucru, daca trebuie sa platiti suplimentar pentru urgenta si cand veti putea ridica laptopul.

Ce spun clientii cand vin in service

Cel mai adesea clientii care vin in service-ul nostru spun ca acesta nu mai functioneaza. Atat. Imi pare rau sa va spun, dar acest lucru nu este suficient. Stiu, nu sunteti expert si aveti dreptate. Dar nu trebuie sa cunoasteti detalii tehnice pentru a oferi informatii suplimentare despre defectiune si simptomele sale.

Urmati sfaturile urmatoare pentru a va asigura ca tehnicianul din service laptop intelege mai usor care ar putea fi cauza problemei dumneavoastra.

Pregatiti-va

Inainte de a suna la un service laptop sau de a merge direct la sediu, este indicat sa va pregatiti astfel incat sa puteti da detalii despre problema. Daca va pregatiti, veti putea descrie defectiunea mult mai clar iar tehnicienii va vor repara laptopul in timp mai scurt si uneori chiar la pret minim.

Informatiile exacte pe care trebuie sa le transmiteti tehnicianului pot varia in functie de problema, dar in general este bine sa faceti referire la urmatoarele lucruri:

Daca vi se afiseaza un mesaj de eroare pe ecranul laptopului - notati exact care este mesajul. - Daca nu vi se afiseaza niciun mesaj pe ecran - ganditi-va cum se manifesteaza laptopul - se inchide singur? Cand se inchide? Cand se incinge? etc - Cand a inceput sa se manifeste defectiunea? - Cand a debutat problema au aparut si alte simptome cum ar fi ecran albastru, mesaj din partea antivirusului, fum din laptop etc? - Ati incercat sa rezolvati problema? Daca da, ce ati facut mai exact? - De prima data cand s-a manifestat, problema a evoluat in timp? (de exemplu: laptopul se inchide singur mai des, mesajele de eroare apar in anumite momente acum etc).

Toate aceste intrebari va pot ghida astfel incat sa puteti contura o descriere cat mai clara pentru defectiunea cu care se confrunta laptopul dumneavoastra. In continuare, nu va mai ramane decat sa fiti clar si calm. Laptopul dumneavoastra va fi reparat de catre niste profesionistii de la service laptop in doar cateva zile.

Daca sunteti in cautarea unui service laptop de incredere, va recomandam Onlaptop. Indiferent de problemele si defectiunile laptopului, aici veti gasi rezolvare la preturi avantajoase.